I have a dream..many dreams

åååhh... ja orkar inte vänta. ja vill vara vuxen nu. Ha ett eget fint hus ,med en underbar trädgård.
Ha ett stort bröllop, medd en underbar man. Få fina barn. Ha ett jobb jag pluggat mej till och är stolt över, som jag också tjänar mycket pengar på. Jag vill ha ett annat liv, där jag är vuxen.

Självklart ska hela perioden med nian och gymnasiet och de bli kul, man ska ha kul medans man kan lixom.
Om drygt en månad åker jag till barcelona på språk resa, bara det. Varje dag, en dag närmare vuxenlivet.
Jag har så många intressen,drömmar,tankar, ideer,projekt som vill uuuut. Jag vill börja nu nu nu nu, med allt. Med karriär.
Men först, satsa på nian ;)
Hur lite jag än vill.

A dream is made to come true,
belive in your self, always.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Rebecca Du Är Vacker! <3

2010-08-24 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0