hoho

hellu igen!
NU har jag ätit massa god mat, och nu har jag inget att göra, haha, ovanligt.

Ska iaf iväg till min finaste ponnyhäst sen :D. Blir nog lite ridning idag( första gången sen jul jag sitter på henne!)
fixar allting där osv. Sen kanske jag drar och köper ngt gott ((a)), och har mys ikväll, vill så gärna träffa någon kompis, men aja, för se hur de blir.

Tänkte iaf skriva några rader om hösten, något jag älskar !

Många tänker när lovet börjar närma sig sitt slut, (och ja, jag börjar ej förrens onsdag.) att nääääj, nu börjar allvar, de blir mörkt, man har inte tid osv osv.
Men jag har alltid gillat hösten, även att ja ogillar att de bli mörkt fort. Men hösten bli mysig, det används filtar, och för att inte tala om kläderna, ååh jag älskar dem! Och när skolan börjar börjar också rutinerna! Jag tycker om rutiner.
Man går mysiga prommenader fryser och har de mysigt helt enkelt. Man kan börja arbeta på sina drömmar och mål. Börja om på nått om det behövs.

My thought.


jag just nu...

hörs senare, och då blire bilder från dagen samt outfit!

Love beccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0