glasögon!

Hej alla!
Har eran dag varit bra?

Jag kom för en stund sedan hem från optikern, kollade min syn, och nu så har jag också lånat hem glasögon. så kul att köpa nya, så ja får se vilka de blir! Bilder kommer längre ner i inlägget.
Jag läser förfullt i blondinbellas bok, den är helt underbar, och resension kommer imorn :).
Ikväll ska ja bara läsa och slappa, skönt. Och prova glas ögon , morgondagen vet ja inget om hehe..

Här är bilder.



glasögonen


Juste!köpte en jätte snygg vit skjorta på H&M för 100 kr idag!

Jag idag!tröjan är från weekday, väskan är mammas gamla.

lite facelook.använde hydracolor läppstiftet idag, så snyggt!

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0