Glasögon

Hej alla fina!
Vad otoligt varmt ute det är idag!! Sjukt, jag som vill ha höst, hehe. Jag tror de ärmin favorit årstid, bortsätt från att de blir mörkt så fort..

Men iaf, vad har ni gjort idag då? Något kul?

Syster och jag tog en buss in till stan, där vi skulle köpa glasögon, de va så sjukt varmt så de va inte klokt asså! Ja typ dröp av svett ,fräscht eller hur.
Valde iaf 2 par glas ögon som jag får hem om 2 veckor ungefär , ååh längtar vart så nöjd med dem!
Men de får bli en hemlighet tills de kommer, sedan lägger jag ut bilder ;).

Iaf, sedan köpte jag mamma och syster hem lunch och cocacola ( ofc) och åt hemma, sedan tog ja en kall dusch, så skönt. Sedan har ja suttit här, fikat lite, ätit lite godis och chips, hehe :)
Här är iaf lite(massa!) bilder från idag, :)





Ha det fint!¨

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0