ett inlägg i två delar

Här kommer ett inlägg i 2 delar, då det har hänt endel. läs ! :)

1.Olivia was here <3

Ja, olivia kom i tisdags, och vi hade typ mys kväll me massa fina tjejer, vi snacka hela natten ,flumma, åt och hade så sjukt otroligt kul!
På onsdagen degade vi massa bara och var as trötta,flummade osv. La oss rätt tidigt med ;)
På torsdagen va vi en heldag i stan, med shopping middag och bio! MYYS! Jag själv köpte inget speciellt, bara ett puder och underkläder. Vi såg också på filmen "Night and day", kanon! sen bara hade vi de mys när vi kom hem :)
Idga, fredag, så åkte vi in till stan för att olivia skulle hem :(. Jossan och jag gick lite på gränby, och jag köpte skolväska, ringar och ett underbart hårband!
Bilder från när olivia var här, och från shoppingen är längst ner i inlägget.

2.Häst, min häst.

för några dagar sedan fick jag veta , att på lördag ,altså imorn, ska vi och hämta min häst. Och ja, för er som inte vet, har jag en underbar liten ponny jag inte träffat på ett halvår.
Så imorn åker jag och pappa till stockholm och hämtar min älskade ponny.
Det är blandade känslor, men framför LYCKA! <3 Dock har ja inte så mycket tid nu, med tanke på nian.. :( men ,ja hoppas de ordnar sig! Så idag va vi och kollade på lösdriften hon ska gå på  :).
Så nu kommer de bli lite häst i bloggen också , mys.

Här är bilder ifrån olivia var här + shopping!




väskan är från åhlens ocg hårbandet från h&m :)

tre ringar ifrån H&M :)

så, då hörs vi senare!! :) nu ska bloggningen va som vanligt igen , kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Steine ;)

Låter Awzm! ;) buhu ville så gärna följa me ju :( <33 men kanske kan komma o bo hos er på höstlovet, under youth lr nåt sånt? :D måste komma upp snart iaf!^^ kramar<3

2010-08-20 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0