enshopaholicsbekännelser..HAHA!

hejsan!
Nu är ja hemma efter en liten tripp, med mamma och syster till ett varu hus där de säljer massa snygga märkes kläder billigare, me like (y)!
Är gode trött idag, men de funkar, är framför allt rätt lycklig idag!
Ja köpe lite /mycket(?!) fint iaf, kommer bilder!!
Skaffade också biblioteks kort, hyrt bra böcker, älskar böcker! Dock fanns inte dem ja va ute efter..
men men, de kommer snart in säkert :)..
Här e lite bilder från idag..

Jeans Only, kofta only, veulor tröja free, sunsilk voulym spray, peaces underkläder.

böckerna:
.baristas
.som jag vill vara- katarina von bredow
.Nu eller alldrig-Meg Cabot


trött becca idag ;). knappt smink, hehe. tröjan e iaf från
Cubus.




Okej, nu kör vi en Rebecca tipsar. Vill tipsa om några bra böcker, och författare!
-Katarina von bredow; Jätte bra böcker, hon beskriver otroligt bra och man sjunker in i boken!
Har läst de flesta av hennes, och mina favoriter är "Hur kär får man bli" och "expert på att rodna".
-Cate Cann; Hon har bra böcker som ofta utspelar sig i sommarna, vilket jag älskar. Fina kärleks berättelser.
Min favorit , och den jag läst hitills är "6 veckor" :).
-
Stephenie Meyer; Som vi alla vet (?) har denna underbara människa skrivit mina absoluta favoriter! Hon är författare till twilight serien och har sålt i miljoner! Läs dom! den perfekta blandningen. Även nu ny bok ute "Bree tanners andra liv" som ja måste få tag i snabbt ;).

Vill bara tipsa om gruppen "Train" också, det är ett super bra band, som bland annat framför hitten Hey soul sister, loove till dem!

Ha de fint alla, glömt inte kommentera! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0