de är inte lätt när de är svårt. i fight me thrue it.

Hej finaste läsare.
Har ni gjort något spännande idag? :)

Jag har inte gjort speciellt mycket, mer än att vid typ fyra åkte jag till världens finaste ponny och busa me henne, de gick toppen! :)
Nu har jag ätit middag och duchat , sååå skönt.
Har inte så mycket och skriva om hehe...
nästa inlägg ska jag tipsa om en sak jag köpte igår.. ;).
förrästen, ni kan få en liten lista på musik jag lyssnar på nu, om någon behöver inspration :)
-Joshua Radin
-Marina and the diamonds
-vissa låtar av greenday
-one republic
-melissa horn
-Lykke li
-´Lars vinnerbäck
-rihanna
-eric saade
Liten del av allt ;) Lyssna och njut :)

Här är bilder ifrån dagen :

min dator dampar, så ni får tyvärr stå ut me att de inte är collage ocg redigerat..


jossan köpte lite ansikts mask :)

Vi hörs sen<3 kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0