chill

Hej och godmorgon ;)

vaknade till lunch idag, haha.. sså ja åt lunsh istället för frukost, såå hälsosamt. Nooot.
Just nu ligger jag och kikar runt på massa bloggar och ska snart läsa ut min bok.
Ligger i min säng i myskläder med daton framför mej, mys :)..

Ja vet inte vad dagen kommer bjuda på, antingen ligger ja och läser hela dagen, eller så åker ja o köper ett par converse allstar med syrran(vill haaa), eller så kontaktar ja ngn fin vän, vi får väl se.. ;).
Va ska ni hitta på idag då?

J
ag tänkte tipsa om bra bloggar, jag läser dagligen. beskriver  varje blogg med fem ord.

www.blondinbella.se : inspererande, peppande, vacker, mode,rolig.
www.tyras.se : mode inspererande, fina bilder, humoristisk, peppande, talangfull.
www.fokis.se : SÖT! , otroligt fina bilder, foki är så vacker, otroligt fina kläder,utlandet.
www.kenzas.se :mode, fest, hund, humor, vackert.
www.angelchannelle.blogg.se : sjunker in i texten, skriver så bra, vacker, mode, livet.
www.linnegranstrom.blogg.se : vaackra bilder, hästar, roligt liv,mode, vardag.

läs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0