busy day

Hej, förlåt för urusel uppdatering!

Men skolan startade idag, so you name it. De va riktigt skönt och bra faktsikt, kännns som detta år kommer bli toppen!
Gick bara till 12 typ..
Sedan åkte syster och jag till stan och luncha, sedan köpte ja massa skolgrejs som behövs..
Nu är jag jätte trött , både glad och sur. Sur för att mitt redigerings program inte funkar, så bilderna får va gråa och tråkiga ;P.
Vad har ni gjort idag då?

Ikväll ska jag gå en promenix med syster och sedan bara ta de lugnt, och sedan bara sova, ska upp vid 6 imorn, hard..
aja, ska nog gå bra tror jag..
Här kommer outfit bilder från idag, samt andra bilder från idag :)

skjorta H&M, byxer H&M




italienskmat :D



kram! vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Ni är så otroligt söta ni två, mina älskade vänner <3 och va fina ni är i era nya glasses :O

+ att jag blev avis när jag såg dina kläder!! vill ha! så fint alltihop :)

kram <3

2010-08-27 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0