blogg torka

Har verkligen blogg torka nu. och vet INTE vad ja ska skriva om, händer bara samma saker hela tiden, och jag har inga roliga tips. så här kommer en sådan hära "10 sanningar om mig som du kanske inte trodde" enjoy.

1. Jag älskar att träna osv hemma, typ prommenader osv, men tycker inte idrotten i skolan är så värst rolig/ motivernade.

2. Just för tillfället tyccker jag skolan är väldigt rolig, älskar att gå i nian!

3. Jag är ittresserad av pollitik och gillar samhällskunskap.

4. Jag vill gifta mig , ganska ungt. kanske runt 22? med ett fint stort brölopp!

5. När jag blir vuxen vill jag jobba med eget företag och jag har en massa roliga ideer.

6. Jag älskar att redovisa och uttrycka mina åsikter. Lära ut saker och säga och berätta mina tankar. Vill jobba med någon form av föreläsningar.

7.Jag tror på gud och jesus, and i'm proud of it.

8. Älskar att sjunga och går musik profil i min skola.

9. Det syns tydligt på mig, tror jag, när jag mår dåligt.

10. ja har haft glas ögon sedan ja var ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0